TUMBLR

contact:

lahteenmakipia@gmail.com

instagram:

ppiamaria

maanantaina, helmikuuta 7

white lies

IMG_2635IMG_2633IMG_2644IMG_2661IMG_2640
Siis munhan pitäisi lukea yhteiskuntaoppia, mut tota se nyt vähän jäi. No mietinpäs huomenna keskellä yötä sitte et voii miks mä en lukenu eilen ku oli aikaa, mut se on sen ajan murhe se. Ja hei, se on vaan välikoe (tekosyitä you know?)
Ootte ehkäpäs jo huomannukki et vaihdoin ton latausohjelman vihdoin flickriin ja muutos tosiaanki näkyy ! Tinypic on viikonlopun aikana vetäny kaikki kuvat ihan pikselimössöks mitä oon koskaan tänne blogin puolelle heittäny joten sorei kuvien ihan hirmuhuonosta laadusta vanhemmissa postauksissa :( Flickr toimii kyl iihan semi hyvin, mut se on kyl mun mielest vähä monimutkane ku ladataa yhestä paikkaa, kuvat löytyy toisesta ja sen koodin saa jostain ihan muualta, mut kyllä siihen tottuu !
No ei mulla kyllä taas mitää järkevää ollu mut noi yh kirjat ja perustuslain lakien muuttamisen vaiheet ja parlamentti kovin ruhtinaalisesti kiinnosta joten mä nyt alitajuntaisesti keksin kaikkee muuta vähintään yhtä järkevää puuhailtavaa kuten vanhojen kuvien selailemista ja turhanpäiväistä kuvailua :D Hyvä minä.
Eiku nonii nyt otan itteeni niskasta kiinni ja... meen kattoo täydellisiä naisia. Laters 8)

-Piiu

1 kommentti:

Kuvaan:
Canon EOS 450D
Canon EOS 550D

Objektiivit:
Canon EF-S 18-55
Samyang fisheye 8mm
Canon EF 50mm
Tamron AF DI 70-300mm

Muokkaan:
Picasa, Picnik, Photoscape, Photoshop

Lukijat

looking for something ?

Follow this blog with bloglovin