TUMBLR

contact:

lahteenmakipia@gmail.com

instagram:

ppiamaria

maanantaina, helmikuuta 14

Valentine's day

tumblr_ldj2idtvVH1qeu45bo1_500_large_largetumblr_l7vp27bHfF1qcasewo1_500_large_largetumblr_lg9zu39KRx1qbolc3o1_500_largetumblr_lgi8xoPhE11qdat1fo1_500_largetumblr_lghmngj1uR1qgyfdio1_500_large81_large
kuvat we♥it

Hei kaikki söpöläiset ja ihanaa ystävänpäivää mun kaikista mahtavimmille lukijoille!♥ Ootte ihan hirmukannustavia ja kaikki kehut mitä ootte tänne laittanu lähetän ainaki kymmenkertaisina takasin!
Mahtavaa ystävänpäivää ennenkaikkee kaikille teille jotka ootte tehny mun elämästä elämisen arvosen ja ootte piristäny mua vaikka olisin ollu kuinka kettuuntunu 8)
Ensin mulla oli sellane visio et olisin väsänny sellasen postauksen mihin olisin laittanu kaikkie kavereide kuvia, mut nyt harmittaa ihan hirmusesti ku oon siskolla ja siskon koneella niin täällä niitä tietenkää ei ole.
Mut huomenna on koulussa ihan hirmusen lyhyt päivä, mut silti kaiken vapaa-ajan joudun käyttää koeviikkoon valmistautumiseen :( Mulla on vaikka kuinka kauan ollu sellane fiilis et haluun käpertyy viltin alle ja lukee jotai ihanaa kirjaa, joka mielellää ei olis koulukirja. Mahdoton toive luulisin :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kuvaan:
Canon EOS 450D
Canon EOS 550D

Objektiivit:
Canon EF-S 18-55
Samyang fisheye 8mm
Canon EF 50mm
Tamron AF DI 70-300mm

Muokkaan:
Picasa, Picnik, Photoscape, Photoshop

Lukijat

looking for something ?

Follow this blog with bloglovin