TUMBLR

contact:

lahteenmakipia@gmail.com

instagram:

ppiamaria

tiistaina, heinäkuuta 19

don't sit down cause i moved your chair

IMG_8758IMG_8728IMG_8743IMG_8779

Tossa jotaii randomia ja sit sitä asukuvaa mitä joku jo kaipaili mutta tota joo, omaperästä hei! lagaus asua.
 on mulla housut, in case you wonder.........

eiline oli tosi jeees, aika juoksenteluu mut eise mitää! Nyt istun äitil ja kuvittelen keittäväni kahvia. Ja tää kone on ruotsiks ja mua ketuttaa iha tajuttomasti noi plaaplaa kirjoitat väärin punaset rosoviivat joka puolel.

Haaveilen liikaa ja kuvittelen asuvani merskalla, omistavani jo sen kuuskytdeen ja melkee ahdistuin autokoulumaksuista mut en sit jaksanu. Ootan enskesää koska sitte reissataa, festaroidaa ja rappioidutaa. Blokkaan postista kaikki lukiolaisten kirjaliiton, jameran ja kirjakauppojen kirjeet ja juon liikaa kahvia. Kyl tää tästä lähtee.
 
En saanu mun fisua VIELÄKÄÄÄÄÄ perkele. Tsekkasin nii se rullaa jossai turus nytte et huomista odotelles ja cyberphotoo ja postii manailles. Voiko yhtä pientä objektiivia kaivata näin paljon?

yläpuolel jotai aikasemmi kirjottelemaani shaibaaa mut tästä lähtee. Mentii piitsille jee sisko jotai reippaili ja mä otin lunkisti ja hautasin jalkani hiekkaa. Siitä minimoimaa se kaikki reippailu eli makuuni kautta laiturille benätjerryje kans nam.

ps.
Hansu oon niin innoissani mein projetista!!!!!

3 kommenttia:

  1. oooot ihana :-) JA JOJOJOJOOJOOJOO MÄKI OON NIIN INNOISSANIIII !!

    VastaaPoista
  2. Coco:
    :----Dd

    Hansu:
    no aw 8) OIOI DIPPADAPPADAAAA tästä tulee hubaaa !!

    VastaaPoista

Kuvaan:
Canon EOS 450D
Canon EOS 550D

Objektiivit:
Canon EF-S 18-55
Samyang fisheye 8mm
Canon EF 50mm
Tamron AF DI 70-300mm

Muokkaan:
Picasa, Picnik, Photoscape, Photoshop

Lukijat

Blogiarkisto

looking for something ?

Follow this blog with bloglovin