TUMBLR

contact:

lahteenmakipia@gmail.com

instagram:

ppiamaria

tiistaina, maaliskuuta 22

the idea is to die young as late as possible

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Tänään mä uskalsin uhmata talvea. Päätin ulkoiluttaa mun biker nahkarotsia. SE ON KEVÄT VAATE! Ja parhain juttu oli se et mulla ei ollu edes kylmä. Mun tennarit ei kyllä vieläkään oikeen ymmärrä tätä mun keväthypetystä, vaan imasee kaiken loskan ja veden sisäänsä metrin säteellä. Kaiken järjen puiteissa sen pitäis viimeistää palauttaa mut maan pinnalle siitä et siel on vielä metrin kinokset, ja kevät oikeesti luokitellaan alkavaks, kun lämpötilat on pysyvästi nollan paremmalla puolella, mut ei.
Mun mielestä "Jalat maassa" -ihmiset on yliarvostettuja. Se on vaan kaunis sanonta pessimistille. Haaveilu on sitäpaitsi paljon kivempaa kun jotku ikuiset "Kuitenki jussina sataa lunta ja noi kinokset on vieläkin maassa" -valitukset. Kattokaa nytte. Aurinko paistaa joten pakkohan siellä on olla kevät. Eikö?

-Piiu

4 kommenttia:

  1. Arvaa kui paljo mua ottaa päähän, oon sunnuntaista asti ollu kipeenä ja neljän seinän sisällä ja nyt toi mittari näyttää plus viis varjos ?!?! :-( Murrrr ei oo kivaa

    VastaaPoista
  2. Hansu; Hööö no voi eikä :< mut hei paranemisii sulle <3

    VastaaPoista
  3. nojoo tuol on ihan kevät, ku meiän talon katolta tippu kaikki lumet alas ku aurinko lämmitti niit kivastee..... mäkii tääl kipeenä ja otan aurinkoo ikkunan läpi.

    VastaaPoista
  4. petra; Niiin on! No mut hei, kyl sää nopsaa tervehdyt. Teetä nassuun vaan ja aurinko parantaa aina :----)

    VastaaPoista

Kuvaan:
Canon EOS 450D
Canon EOS 550D

Objektiivit:
Canon EF-S 18-55
Samyang fisheye 8mm
Canon EF 50mm
Tamron AF DI 70-300mm

Muokkaan:
Picasa, Picnik, Photoscape, Photoshop

Lukijat

looking for something ?

Follow this blog with bloglovin