TUMBLR

contact:

lahteenmakipia@gmail.com

instagram:

ppiamaria

maanantaina, joulukuuta 2

trust me darling either way

 photo _MG_3859.jpg

mä en osaa enää kirjoittaa.
mä en jaksa enää lukea.
hesari jää aina kesken ja mun kaunis kirjapino on vain puoliksi luettu.
ja musiikki ärsyttää koska mua kyllästyttää nyt kaikki vanha, 
pelottaa kaikki uusi ja 
vituttaa kaikki nykyinen.

täällä on kylmä. 
emmä tunne mitään kirjoittamisen arvoista, ja kaikki mitä haluan nyt, 
on vaan saada inspiraatiota kaikesta ja kaikista niin paljon, 
että on pakko kirjoittaa lauseita puhelimen muistioon siinä pelossa, 
että ne karkaa ennen kuin ehdin saada kynän käteen. 

 photo _MG_3846.jpg

eikä kukaan lähde mun kanssa kahville
 eikä täällä myydä burgundyn punaista huulipunaa
 eikä mulla ole vieläkään niitä villasukkia jalassa.

ja joka päivä on vaan heräämistä ja nukkumaan menemistä
 ja ne menettää merkityksensä kun toistaatoistaatoistaa.
aina mä herään ja tää on tää sama kaksio ja täällä on sama sotku,
 vaikka lupaan että nyt tiskaan heti syötyäni. 
enkä mä tee mitään muuta kun herään ja stressaan ja teen töitä ja nukahdan ja katon sarjoja.
ja tää on niin onttoa ja pumpulista ja voi jumalauta. 

 photo _MG_3858.jpg

nää samat biisit ja seinät ja olotilat ja tämä kaikki kyllästyttää.

ja silloin kun on nuorempi niin luulee että kaksikymppisenä (kohta, mutta ei puhuta siitä) 
asuu siinä söpössä asunnossa jossa kaikilla tavaroilla on tarina ja istuu kahviloissa 
ja osaa vitsailla kaveriporukassa kylmän viileästi nauramatta omille jutuille 
ja jotenkin ne syysmyrskyt on tosi runollisia ja on syy juhlia kaikkea 
ja elämä on parhaimmillaan ja vanhempana miettii että voi kun olis taas kakskymppinen.
mut ei kukaan kertonu mulle tälläsestä. 
ja siksi olen vihainen maailmalle nyt.
ajattelin ryhtyä täysin pessimistiksi, 
jotta en enää odota mitään maailmaa mullistavaa onnellisuutta tulevaisuudessa.
pettyy vaan. 

vali vali vali. 

 photo _MG_3850.jpg

kiitän kuitenkin aamukahvia, 
niitä kolmea biisiä jotka vielä toimii 
ja oliver-kissaa joka nukahtaa aina jalkani päälle kun laitan hiuksiani aamuisin.



5 kommenttia:

  1. kuvailit just täydellisesti mun fiilikset

    VastaaPoista
  2. that feeling.
    no ei en osaa sanoo mut jotenki tuntuu et tajuan.
    ja joo ei pidä valittaa ja jotain
    mut täs oli pointti.
    (en kyllä ole kokenut vielä oloa kaksikymppisenä, mutta saatan ehkä joskus kokea)
    ps. noi paidat on siistejä!!

    VastaaPoista
  3. voi ei pia, meijä pitää mennä kahville ku tuun jeppikseen joululomal!1 ja voin tiskata sun tiskit, jonka jälkeen voidaan olla vaikka juomapeliä!
    terveisin kahvikaveri kuka sai sut lintsaamaan pari kertaa koska fredrikan kahvit houkuttelivat. vinkvink!

    VastaaPoista
  4. Voi ääh, mulla on samoja fiiliksiä. Miksi oi miksi tää on tällaista?

    VastaaPoista

Kuvaan:
Canon EOS 450D
Canon EOS 550D

Objektiivit:
Canon EF-S 18-55
Samyang fisheye 8mm
Canon EF 50mm
Tamron AF DI 70-300mm

Muokkaan:
Picasa, Picnik, Photoscape, Photoshop

Lukijat

looking for something ?

Follow this blog with bloglovin