TUMBLR

contact:

lahteenmakipia@gmail.com

instagram:

ppiamaria

perjantaina, lokakuuta 18

Nuoruus lakkaa huomenna, tänään taikka torstaina

 photo _MG_3695_zpsfe87f293.jpg photo _MG_3667_zpscbfd0cdd.jpg

Olen taas ollut muualla ja välillä palannut haikeana lukemaan vanhoja tekstejä, 
miettien, kuinka haluaisin palata, mutta kynnys on noussut liian korkeaksi.
Että nyt tämän kaiken pitäisi olla maailmaa räjäyttävää ja hohdokasta. 
Pitäisi kertoa, että olisin ollut maailmalla, katsomassa tähtiä ja kuuta eri kulmasta kuin ennen.
Hymyillyt enemmän kuin koskaan ja uinut uusissa merissä.

No, olen istunut tässä sohvalla murehtimassa sitä kuinka en ole tehnyt mitään.
Ja hitto, että en jaksa olla näin negatiivinen.

 photo _MG_3781_zpsa5cf3c99.jpg photo _MG_3569_zps734d7b1f.jpg photo _MG_3709_zps0969d031.jpg
 photo _MG_3808_zpsdde24f0d.jpg
Mulla on töitä.
Mulla on töitä.
Mulla on töitä. 

Tiivistettynä.

Nämä kuvat ovat kuitenkin aamulta jolloin havahduin syksyyn ja sen kauneuteen.
Viikko tämän jälkeen satoi ensilumi. 
Tulen taas jäljessä.

Minulla on lasit ja kissanpentu,
kylmä, väsy ja pysähtynyt elämä.
Ja silti hymyilyttää.

En lupaa palaavani, mutta käväisen nyt ainakin.

2 kommenttia:

Kuvaan:
Canon EOS 450D
Canon EOS 550D

Objektiivit:
Canon EF-S 18-55
Samyang fisheye 8mm
Canon EF 50mm
Tamron AF DI 70-300mm

Muokkaan:
Picasa, Picnik, Photoscape, Photoshop

Lukijat

looking for something ?

Follow this blog with bloglovin