TUMBLR

contact:

lahteenmakipia@gmail.com

instagram:

ppiamaria

perjantaina, toukokuuta 13

valkoinen hetki rakkautta

Photobucket
Photobucket
pipa - white moment, hair powder four seasons, playsuit - hm, kynsilakka - hm, tuplasormus - gina tricot

PhotobucketPhotobucket

joo ja tähä nää "sori sori on ollu kauhee kiire ja tulee olemaanki anteeks anteeks" iha sama. On kyl ollu ikävä bloggailuu silti. Njoo töitä vaa koko aika.

Ei mut nyt. Tänää shoppailemassa. Taas. Tuhlasin kaikki rahani. Taas. MUTTA ÄÄÄÄ!!! Sisko rakas kulta ihana osti mulle hyvinhyvin myöhäisen ja spontaanin synttärilahjan!! Eli judu meni näin. Mentii boardvillagee ja olin tietty iha fiiliiksis ku olin aatellu ostavani white momenti pipan mut en sit saanu aikaseks. Si ku olin iha surun murtamana pois nii sisko heittää et se vois ostaa mulle boardvillagesta mitä vaa, mee valittee. Täs vaihees sekosin. No mukaa tarttu sit just tää white momenti rakkaus! Eka oli suunnitelmis ostaa sellane paksumpi versio vaaleenruskeen mut siel ei ollu höh.

Photobucket
loppuu täysin kokonaan asiaankuulumaton kuva mut ei se mitää. Nää thaikuutiojutut on iha jees...

-Piiu

2 kommenttia:

  1. millä värillä sä värjäät sun hiukset? vai käytkö kampaajalla ? ihanat hiukset =)

    VastaaPoista
  2. ano: voi apua kiitos :) ihan kaupan väreillä vaa ja millä milloinki :D en muista edes! jonku sävysiä punasia vaa 8)

    VastaaPoista

Kuvaan:
Canon EOS 450D
Canon EOS 550D

Objektiivit:
Canon EF-S 18-55
Samyang fisheye 8mm
Canon EF 50mm
Tamron AF DI 70-300mm

Muokkaan:
Picasa, Picnik, Photoscape, Photoshop

Lukijat

looking for something ?

Follow this blog with bloglovin