TUMBLR

contact:

lahteenmakipia@gmail.com

instagram:

ppiamaria

torstaina, toukokuuta 19

frankly my dear, i don't give a shit.

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Tiistain asua olkaa hyvä. Äh ketä mä huijaan. Hennesin playsuitilla on menty lähes koko viikko. Ylivoimasesti kaikkei rennoin vaate mitä oon koskaan omistanu (okei mun xl kokoa oleva yöpaita jossa lukee "asennetta" taitaa olla rennompi mutta ei siitä sen enempää, en haluu karkottaa kaikkia lukijoita pois...) Kun tän playsuitin pukee päälle nii jo parin minuutin pääst alkaa tarkistelee et hitto onhan mulla nyt vaatteet ku tää on niiiin yli rento pääl. Tiedä nyt onko se sit nii hyvä asia jos tuntuu et ei olis vaatteita ollenkaa mut ei nyt mennä siihenkää.

Jossain määrin vihaan meidän kannettavaa (raahattavaa/tiiliskiveä/muu erittäin epäkätevä laite dataamiseen). Syytän kunnon urheilijan tavoin välineitä ja sanon et taukoilu johtuu siitä et kuvien lataaminen koneelle kestää kolmesta kahteentoista tuntiin ja oon luovuttanu jo yleensä ekan kymmenen minuutin aikana. Sitten heti kun vaan oon valittua kamerasta ne kuvat mitä haluun ladata niiden 10 000 joukosta (en selvästi tunne sanaa poistaa) nii kamera alkaa protestoida jumittamalla ja sit sitä ei saa edes suljettua ottamatta akkua irti.

Joten, oon päättäny et heti kun vaa rahatilanne joustaa nii mä ostan applen ! (elän yhä siinä toivossa että mun työnantaja on mun blogin intohimoinen lukija ja säälii mun kurjia datausoloja ja tästä syystä nostaa mun palkaa 200%). Noniin tästä mun päätöksestäni innnostuneena aloin sit googlailee et mistä saa poljetuimalla hinnalla. Kirjotin hakukenttän apple. Odotin kymmenen minuuttia sen tekstin ilmestymistä siihen hakukenttään ja toiset kymmenen sen hakemiseen. Ja tän urakan jälkee saan eteeni wikipediasivun omenoista. Luovutin. Ostan mä sen silti.


AINII!! Teillä on vielä hetki aikaa linkkailla blogejanne tänne !


-Piiu

6 kommenttia:

  1. mua alko naurattaa toi "ja tän urakan jälkeen saan eteeni wikipedia sivun omenoista" sun tekstiis on ain nii kiva lukee! 8)

    VastaaPoista
  2. veera: heii kiva tietää et en joku lukee niit, etten vaan kirjottele ittelleni ! :-----)

    VastaaPoista
  3. Jep samaa mieltä Veeran kans, piristit päivääni jälleen kerran :)!

    VastaaPoista
  4. voi pysyispä munki hiukset noi punasina ja kirjotat tosi kivastii! (:

    VastaaPoista
  5. Ano: Apua oot ihana 8)

    marika: No värjäävää hiunaamioo vaan kehii mut tällä hetkellä mun juurikasvu on jotain nii järkyttävää... D: Mutta kiitosta hurrjasti :)

    VastaaPoista

Kuvaan:
Canon EOS 450D
Canon EOS 550D

Objektiivit:
Canon EF-S 18-55
Samyang fisheye 8mm
Canon EF 50mm
Tamron AF DI 70-300mm

Muokkaan:
Picasa, Picnik, Photoscape, Photoshop

Lukijat

looking for something ?

Follow this blog with bloglovin