TUMBLR

contact:

lahteenmakipia@gmail.com

instagram:

ppiamaria

lauantaina, huhtikuuta 23

People are strange

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
MAUNO kuoriutuu... tää on mun siskon kenkä.
PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Kuvapommi, olkaa hyvä! Jotain randomeja kuvia eiliseltä ja tältä päivältä.

Kaikki jotka tuntee mua vähänkää nii tietää et mä oon iha säälittävä siinä et pitäis muistaa jotai... kyl koulujutut pysyy pääs ihan hyvi, mut sit joku sellanen et ottaisin kameranjalan mukaa nii herranjestas. Muistan sen ehkä minuutin ja sit seuraavan kerran ku mietin et "vooiii hitto se kamerajalka!!!" No näin kävi tänää ku kävin kotona. Ja sillon ku pakkasin aikasemmi. No tänää mennää sit taas sellasilla lihaliemikuutiopakkaus & lapaset asetelmilla... (nää muuten toimii)

Olis siis tarkotuksen heittää pieni kuvausrundi taas illalla heti vaan ku tulee pimeetä ja tähtiä. Et näkyillään vielä yömyöhään et jos revin jostai energiat alkaa väsää postusta :----)

-Piiu

5 kommenttia:

  1. heei mistä noi superkivat housut on! :)

    VastaaPoista
  2. linda sofia: Voi apua, ne on varmaa kaks vuotta sitte saatu mun kaverilta ja alunperin jostai h&m:n lastenosastolta :Dd mutta kiitoos :---)

    Hansu: Joo sä oot 8)<3

    VastaaPoista

Kuvaan:
Canon EOS 450D
Canon EOS 550D

Objektiivit:
Canon EF-S 18-55
Samyang fisheye 8mm
Canon EF 50mm
Tamron AF DI 70-300mm

Muokkaan:
Picasa, Picnik, Photoscape, Photoshop

Lukijat

looking for something ?

Follow this blog with bloglovin