TUMBLR

contact:

lahteenmakipia@gmail.com

instagram:

ppiamaria

maanantaina, syyskuuta 27

Stairs to nowhere

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Heissuliveissuli söpsöt ! Voin sanoo, ehkä mahtavin viikonloppu ikinä! Tai no siis kakki viikonloput med JENNI on aivan parhautta (:: Kuitenkin, yläpuolella siis päivän asua ja mystiset portaat joiden tarkoutusta mietittiin laittoman kauan ja päädyttiin sitten siihen loogisimpaan, eli siinä on varmaan joskus ollut ovi! :D Uutena kuvissa näkyy kans tämä mun uus rakkaus pipo josta mä en oo luopunu kahteen päivään muutakun öiksi ja silloinki hyvin vastahakoisesti, ja toinoin uutuus on nuo pöksyt jotka onnistuin riistämään -25% alesta !
Anyhow, Jenniseni vierailun tarkoitus oli siis jo toiset, ja tälläkertaa ihan viralliset sweet 16(teen) bailuilut! Seuraavassa siis randomia matskua juhlakalusta ja bailuilijoista!

Like it's her birthday - Good charlotte

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
ONNEAPONNE JENNIPENNI ! Olet hurjanmuksa rakkauspakkaus söppänäpöppänä kultamussusein ! <3

AINIIN! tässä viisi päivää sitten sattu olemaan myös yhdet synttärit, meinaan mun blogin! ::D hoho en kyllä yhtään koskaa ajatellu et onnistuisin pitää tätä blogii näin kauan, kun mulla on sellanen taipumus jättää asioita puolitiehen jos ne ei ole niin järkyttävän tärkeitä mulle. Tästä blogista on tullu mulle ihan arkipäivää, vaikka mä en tätä joka päivä päivitteliskään mihin en edes yritä pyrkiä sillä mä haluan postata vaan sillon kun mulla on siihen oikeesti aikaa, sillä sillon tää blogikin on paljon laadukkaampi. Joskus tänne kyllä saattaa ilmestyä postauksia jopa kolmesti päivässä, ja siittä näkee sen että mulla on tylsää, ja paljon postailemattomia asioita! :D Enihau, mä haluun kiittää niin suuresti kaikkia teitä mahtavia ihania söpöläisiä lukioita joita inspiin on tän vuoden ja viide päivän aikana kertynyt! Ootte ihan parhaita <3
Nää blogin alkuajat oli hieman.. nojoo ei yhtään sen tyylisiä mitä mä nyt olen, joten mä olen aatellut poistaa osan noista ensimmäisistä, kunhan kiireiltäni kerkiän (: Joten jos välttämättä haluat lukea, ei niin laadukkaita blogin alkuaikoija (en suosittele) niin nyt teillä on siihen viimeiset mahdollisuudet ! :D

Kerran vielä, KIITOS OLETTE IHANIA!

______________________________________________________________________________

Here's a few pics from this weekend, and my outfit of the day! (: yesterday i've celebrated one of my best friends sweet 6teen ! congratulations once again cutie<3
I've also celebrated the first birthday of my blog! 1 year... i can't believe it. So, i truly wanna thank all of you lovely readers<3

-Piiu

8 kommenttia:

  1. Voi vitsit oot iha hirmu söpö nois ekois kuvis! ♥ Ja toi pipoki o söpö hihi :> Ja aaa nyt ootan sit nii paljo et mul on se kampaaja aika ja saan värjät takas punaseks ,meinaa noi sun hiukset on niii ihanat nii haluun itekki taas punaset heh! :-D Ja kiva jos teil oli kiva viikonloppu, viel khyl harmittaa ku mä en päässy messiin mut joku toine kerta sitte! :-) Ja muute, mäki just aattelin et vois poistel vähä noit vanhoi postauksii ku ne ny on mitä on heh.. :-D APUA ANTEEKS PUPU nyt tuli hirmu pitkä kommentti haha :-D♥

    VastaaPoista
  2. aaww kiitoksia ! <3 oioi mä haluun nähä ne sun hiukses sitten :o ku sulla on nii pitkät ja ihanat hiukset muutenkinn 8) No sun on kyllä iha pakko tulla joskus toisten sitten ! NO EI HAITTAA pitkät kommentit on niin ihania thhihi♥

    VastaaPoista
  3. Jebaa mä laitan kuvaa sit heti ku värjään ne ,tosin mul on vast 14. lokakuuta se värjäys aika et viel reilut pari viikkoo pitää kestää näit tyhmii ruskeita :-D Ääh emmä ny tiiä, ei nää mun hiukset mitkää ihanat khyl o :C Sun hiukses on!♥

    VastaaPoista
  4. joohyvähyvä ! 8) noo mut hei, sä kuitenki saat ne punaset nii kyl sitä voi vähäse odottaa qw NO on sun hiukset just nii ihanat ko ne on nii pitkät ja kaikkee :o♥

    VastaaPoista
  5. Oi hitsi, näytät kyllä niin söpöltä :D Ihania kuvia ;)

    VastaaPoista

Kuvaan:
Canon EOS 450D
Canon EOS 550D

Objektiivit:
Canon EF-S 18-55
Samyang fisheye 8mm
Canon EF 50mm
Tamron AF DI 70-300mm

Muokkaan:
Picasa, Picnik, Photoscape, Photoshop

Lukijat

looking for something ?

Follow this blog with bloglovin