TUMBLR

contact:

lahteenmakipia@gmail.com

instagram:

ppiamaria

keskiviikkona, syyskuuta 8

MINKPINK

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
kuvat - minkpink

Hei vain söpöläiset (: voi että mulla on nyt aivan kamala paniikki ja stressi huomisista koulukuvauksista, sillä mulla ei oo oikee mitään hajuu et mitä mä laitan päälleni... Mä oon miettiny varmaan pääni puhki,mutta emmä osaa päättää. Illalla voisin vaikka kuvailla tänne jotain vaihtoehtoja :) Plää mutta nyt pitää vielä raahautua liikkatunnille pelailee vähän fudista !
Ja loppukevennyksenä vielä ehkä maailman ihanimmat hiukset !
Image and video hosting by TinyPic

-Piiu

4 kommenttia:

  1. Aaaw noi hiukset! Haluun just nyt niin paljon värjää takas punasiks , maybe someday sen teenkin ;)

    VastaaPoista
  2. Love this editorial ;-)

    http://www.julia-louise.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. Hansu: No älä vaa! Just tollaset mulle kiitos :)

    Carla: Voi kiitoksia, vaikka enhän mä niitä ole kuvannukkaa :'D

    VastaaPoista

Kuvaan:
Canon EOS 450D
Canon EOS 550D

Objektiivit:
Canon EF-S 18-55
Samyang fisheye 8mm
Canon EF 50mm
Tamron AF DI 70-300mm

Muokkaan:
Picasa, Picnik, Photoscape, Photoshop

Lukijat

looking for something ?

Follow this blog with bloglovin