TUMBLR

contact:

lahteenmakipia@gmail.com

instagram:

ppiamaria

torstaina, helmikuuta 23

VANHAT1

_MG_0286
_MG_0441

Ja maailman epäloogisin järjestys ja pisin postausvaje. 
Vanhoista panikointi vihdoi ohi, iha jeeshän ne meni, mitä nyt mekko oli vähä tuskallisen iso ja hius/meikkikriisii pahimmillaa.
Mut oikeesti oli hurrrmaava päivä !

Eka kuva vähä havainnollistaa sitä "tää on sit ihan superkestävä meikki" sarkasmia.
Kampaajatuolissa rajaukset lähti jo juoksemaa, ni eihän siinä mitää, ite uusiks ekojen tanssien jälkee ilman suurempaa panikointia... ehe.

IMG_9857IMG_9846IMG_9839

Jatkot oli enemmän mun juttu ! HUBAA, ja mä tykkäsin paljonpaljon mun jatkomekosta, jota ei tietenkään kuvattu.
 No ei tietenkään. 

All in all, ihana päivä, uusiks en heti ottais mut jännäää oli !

9 kommenttia:

  1. Upea mekko sulla, ja upee oot itekkin! :)

    VastaaPoista
  2. aivan sika hieno mekko! tykkään ja isosti! muutenkin nättinä :) mut oota... ooksä 94? :o oon aina luullu sua jokskuks.. no ainakin yli kakskybäseks :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. KIITOS ja kylläkyllä 94, eli kohtapian 18 ! No huhhuh, en sentäää !!

      Poista
  3. ihana mekko, sopi sulle törkeen hyvin! mä aattelin jo et mä oon ainut hölmö, joka ei tuntenu itteensä yhtään kotosaks hienon mekon ja kampauksen ja meikin kanssa. ja jatkot oli se kivempi juttu...(8

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ihanakiitos ! Joooo oli se ihan jännää teippaa ja kiristää ittensä siihe, mut ah, se fiilis ku sen mekon sai poispois ja PARTY huihui se oli aika jees fiilis :_D

      Poista
  4. no hei ootpa ollu nättinä!! :-)

    VastaaPoista
  5. oi miten kaunis oot ::)

    lauantaimurhetytto.blogspot.com

    VastaaPoista

Kuvaan:
Canon EOS 450D
Canon EOS 550D

Objektiivit:
Canon EF-S 18-55
Samyang fisheye 8mm
Canon EF 50mm
Tamron AF DI 70-300mm

Muokkaan:
Picasa, Picnik, Photoscape, Photoshop

Lukijat

looking for something ?

Follow this blog with bloglovin