TUMBLR

contact:

lahteenmakipia@gmail.com

instagram:

ppiamaria

maanantaina, tammikuuta 23

calling your mom "bob" when you have a cold

IMG_0752IMG_0785IMG_0780


Mulla on kyllä syy tähän katoamistemppuun. Oon mä oikeesti elossa. jossain määrin. pienissä määrin.
tällä hetkellä hengailen kotona nessujen ja buranan kanssa 38 asteen kuumeessa,
linkkaan kepeillä nilkka kakkana
ja mun vasemman käden rystyset on jostain tuntemattomasta syystä ihan törkeen kipeet.
Mun polvet on muljahdellu pois paikalta tän viikonlopun aikana 3 kertaa.
Piristyksenä tosin se lauantain day afterin häviäminen. 

ei täs mitää. hyvä fiilis.
ja sarkasmi.

mutta saan pikkuhiljaa elämän takasin.
koska kaupoissa myydän jo nektariineja.

heihei menen hukkumaan teehen
tai huonoon omatuntoon tästä surkeudesta
ja siitä kunnon kameran kaipuusta.

3 kommenttia:

Kuvaan:
Canon EOS 450D
Canon EOS 550D

Objektiivit:
Canon EF-S 18-55
Samyang fisheye 8mm
Canon EF 50mm
Tamron AF DI 70-300mm

Muokkaan:
Picasa, Picnik, Photoscape, Photoshop

Lukijat

looking for something ?

Follow this blog with bloglovin