TUMBLR

contact:

lahteenmakipia@gmail.com

instagram:

ppiamaria

torstaina, lokakuuta 28

Redhead?

Sanokaas, mitä mä teen näitten mun hiuksien kans? Kun mä tykkään näistä punasista tosi paljo, mut toisaalta oon aika kyllästyny näihi ja oon miettiny et värjäisin vaaleenruskeiks ja vaaleita raitoja :o Mut sitte jos mä värjään, niin tuntuu et mä oon niin tylsän näkönen :D tai siis nii, en osaa selittää mut if u get what i mean :D

Eli punapää;
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic


Vai luonnollinen;
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Mitäs sanotte?

-Piiu

4 kommenttia:

  1. noi kuvat punasista hiuksista on iha sairaan ihania, pidä ihmees punaset, haluisin itekin mut oon niin blondiks jämähtäny ettei ne sopis :( ja sul on tosi kiva blogi!

    VastaaPoista
  2. Alex - Thanks :D

    Henriika - Kiitoksia! ja jep, pysyin punapäänä :D Voii kiitos ♥

    VastaaPoista

Kuvaan:
Canon EOS 450D
Canon EOS 550D

Objektiivit:
Canon EF-S 18-55
Samyang fisheye 8mm
Canon EF 50mm
Tamron AF DI 70-300mm

Muokkaan:
Picasa, Picnik, Photoscape, Photoshop

Lukijat

looking for something ?

Follow this blog with bloglovin